Kaçak Gelinler Dizisi Nolur Nolur Nolur Şarkısı Dinle

Kaçak gelinler dizisinde çalan nolur nolur nolur şarkısı ve şarkı sözlerini sizlerle paylaşıyoruz . Kaçak gelinler dizisinde çalan en güzel şarkıları bu sitede bulabilirsiniz . Kaçak gelinler ilk bölümlerde ve son yeni bölümlerde çalan şarkılar sizlerle

Nolur Nolur Nolur Sözleri

Bir adım atsan bana doğru
Görüversen sonra beni
Ne hali varsa yalnızlığın
Oda bunu görse bari

Bir kere olsun nolur nolur
Göz göze gelsek senle
Sonra dursa bir anda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali

Esas söylediğim
Ban ben zır deliyim
Ya benimsin yada ölüsün
Budur tek söylediğim

Nolur nolur nolur
Bu suç belki af bulur
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver

Gözden çıkardım yani
Yalnız ölmesem bari
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver

Ya benimsin yada ölüsün
Budur tek söylediğim


                                           Mobilden dinlemek için

                        

                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder