2014 En Popüler Türkçe Slow Şarkılar Listesi

Slow şarkılar , en iyi slow şarkılar , 2014 slow şarkıları , 2014 slow parçalar , en hit türkçe müzikler , en popüler türkçe hit müzikler , en iyi hit yapan şarkılar , slow 2014 şarkılar albüm , 2014 slow şarkılar top 20 , 2014 en iyi slow şarkılar listesi sizlerle iyi dinlemeler diliyoruz

Slow Şarkılar Pop Listesi 

1-Mustafa Ceceli - Dünyanın bütün sabahları
2-Bengü - Saygımdan
3-Funda Arar Ft Enbe Orkestra - Hafıza
4-Mehmet Erdem - Acıyı sevmek olur mu
5-Burcu Güneş - Unutma beni çiçekleri
6-Bora Duran - İnsan
7-Gökhan Özen - Ne fark eder
8-Emre Aydın - Eyvah
9-Betül Demir - Helalleşemedik
10-Ziynet Salı - Gelemiyorum yanına
11-Gökhan Tepe - Veda makamı
12-Yaşar - Anlatamıyorum
13-Hülya Avşar - Sana sakladım
14-Zakkum - Ben ne yangınlar gördüm
15-Gece Yolcuları - Meyhaneler sen
16-Sadık Karan - Sen unut
17-Gökhan Tan - İstanbul
18-Ege - Yalan
19-Aslı Demirer - O şarkı
20-Özgür Akkuş - Kaba saba

                      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder